keskiviikko 14. tammikuuta 2015

Oodi Susanna Huoviselle (sd): Klamydia - minäminäminä

Peruspalveluministeri Susanna Huovinen ansaitsee oodin, onhan hän tehnyt niin paljon hyvää . Monista yhteiskunnan kannalta ihanista, luonnollisista ja väistämättömistä asioista hän on kovasti huolissaan ja niiden puolesta hartiavoimin töitä paiskii.

Kas tässä: Klamydia - minäminäminä Olen varma, että erityisesti tämä kohta Susannaamme ilahduttaa.

Se mua hämmästyttää,
se mua kummastuttaa,
että miten näin ylimaallisen häikäisevän ihanasta
ihmisestä voidaan sanoa,
että oon universumin suurin virtsapää.



"Mitä, minäkö?" miettii Susanna.

Miapetrakin (sd) saa laulaa, kertsin luulen tulevan ikään kuin selkäytimestä. Tässä sanat varmuuden vuoksi.

No se on minäminäminä,
minäminäminä,
minäminä eikä kukaan muu.
Minäminäminä, minäminäminä,
minäminä eikä kukaan muu.
Minäminäminä minäminäminä, jeejeejee.
Se on minäminäminä minäminäminä minäminä
minä minäminäminäminäminä,
eikä kukaan muu.

Tehkää Susanna ja Miapetra tästä video ja pankaa juutuupiin jakoon. Takuuvarma hitti!

Kiitos Jokisen Veskulle ja Klamydialle. Olette hienoja miehiä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti