sunnuntai 22. maaliskuuta 2015

Mitä, minunko?

Sanomalehti Karjalaisen toimittelijatyttönen Helena Tahvanainen esittää tämmöisen väittämän.

Joidenkin ahkerien somettajien kannattaisikin muistaa, että kadulla kulkevan tummaihoisen maksamista verorahoista osa on mennyt somettajan sosiaaliturvan kustantamiseen. (Lähde: Karjalainen)

Pyydän saada huomauttaa tytteli Tahvanaista siitä, että tuo väittämäsi on äärimmäisen loukkaava. Sinä, tytteli Tahvanainen, kerjäät nyt verta nenästäsi.

Minä olen valmis haastamaan sinut ja edustamasi aviisin oikeuteen. Minulla kyllä riittää ammuksia, riittääkö teillä? Ei minua yhtään pelota se, että työnantajallasi autokauppias Laakkosella on vähän joutilasta rahaa.

Sinä Helena Tahvanainen nyt ryssit Laakkosen bisnekset samalla tavalla tai vielä pahemmin kuin mitä teki Ruotsin feministihallituksen ulkoministeri Margot Wallström.

Takaan, etten jätä tätä Tahvanaisen tölväystä tähän.

Helena Tahvanainen: häpeä, jos osaat. Kerjäsit verta nenästäsi, sitä tulet saamaan.

4 kommenttia:

  1. En vihastuisi Tahvanaisen sanomista paljoakaan; tälläinen ajattelu on varsin yleistä maailmankuvassa, jossa maahanmuuttajat tulevat ja pelastavat maan verorahoillaan. Tahvanaisen mielipiede on täysin vanhan toistoa, eikä siinä ole mitään opittavaa kenelläkään ja mielestäni heijastaa ymmärtämättömyyttä ongelmista, joita suomeen on rantautunut maahanmuuton myötä (Tahvanainen tässä tekee myös sen klassisen olettamuksen, että esimerkiksi kaltaiseni ihmiset, jotka järkiperäistäisivät maahanmuuton siitä aiheutuvien kustannuksien minimoimiseksi nollaan, eivät tiedä maahanmuuton, maahanmuuton ja pakolaisuuden eroja). Ottaen huomioon Tahvanaisen iän, en usko, että tuolta suunnalta tulee mitään tyyliin "tässä oli nyt jotain uutta" koska jos ihminen ei ole viimeisen 20:n vuoden aikana onnistunut mielipidettään muuttamaan, on joku uutiset jääneet lukematta tai hänvain koulusta lähtiessään päätti, että uutta tietoa ei vastaanoteta tähän harmaaseen massaan kun siellä kaikki tarpeellinen jo on.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervehys Kenzo, kiitos kommentista.

      Haittamaahanmuutosta olen kanssasi täysin samaa mieltä.

      Kirjoitukseni oli myös yleistä kritiikkiä täysin kritiikittömille valtamedian edustajille, jotka vieläkään eivät (o)saa kirjoittaa haittamaahanmuuton ongelmista totuudenmukaisesti.

      Poista
  2. Hetkonen, minähän pidän blogia. Olen siis vissiin somettaja. Mistä voin hakea minulle kuuluvan sosiaaliturvan ja miksi minulle ei ole siitä aikaisemmin ilmoitettu? Hitto soikoon, olenko tehnyt töitä kohta kolmekymmentä vuotta ihan turhaan? Onko minua kusetettu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervehys Ykä, kiitos kommentista.

      Kyllä, sinuakin on kusetettu. Ikävää, mutta totta.

      Poista